16 oktober

16 oktober 2022 - Yanchep, Australië

Ik zit momenteel aan de rand van Perth, op een  camping,morgen maar een schoonmaakploeg inhuren, en alles regelen voor de inlevering,van de camper.

Maar vandaag was toch ook weer mooi  ik was naar Yanchep nationaal park geweest, dat is hier vlakbij, heb daar de Koala's bewonderd, die leven hiernormaal niet,wel aan de oostkant van Australië, ze eten alleen maar eucalyptus bladeren,en als ze niet eten, slapen ze . Die bladeren verteren zwaar en daarom heeft hun lichaam de energie nodig, vandaar dat ze veel slapen.

Ik heb er nog een wandeling gemaakt, er staan ook veel bijzondere bomen en planten, en zo had ik mijn dag snel weer vol.

Tot morgen

1. Sjan Jongeneel:
    16 oktober 2022
    Hoi Mariet wat heb je weer veel moois gezien, vele kilometers gemaakt. Mede dankzij de foto's en video's hebben we meegenoten. Ben benieuwd naar de real story als je weer in Brabant bent. Geniet nog van de resterende dagen en daarna hopelijk een goeie reis terug. Liefs
  2. Mari de Visser:
    16 oktober 2022
    Mariet einde in zicht maak er nog een paar mooie dagen van groetjes nelly mari
  3. Mariet van Zoggel:
    17 oktober 2022
    Hoi Nellie, en ook Mari, van harte proficiat, met je 87 verjaardag, maak er maar een gezellige dag van, de cijfers zijn voor mij hetzelfde, ze staan alleen andersom.. volgende week ben ik er weer!!
  4. Thea:
    16 oktober 2022
    Ja aan alles komt n eind, ook weer fijn naar huis te gaan lijkt me, met weer n rugzak aan belevingen, heerlijk n week slapen straks haha (niet dus)...😛
  5. Jan Wassenaar:
    17 oktober 2022
    Als ik zo lees zou ik wel op "n koala willen lijken veel eten en veel slapen . maar helaas.
    We hebben in ons leven anders gedaan dat is maar goed ook .Ik heb wel vol
    bewondering jou optimisme dagelijks gelezen ,hoe jij zo in je eentje aan de andere kant
    van de wereld zo opgeruimd bent gebleven. hou het maar goed vol tot je weer in
    het koude kikkerlandje bent.m.v.g Jan en Fien
  6. Mari de Visser:
    17 oktober 2022
    Mariet bedankt verder nog een goede reis en tot volgende week nelly mari
  7. Rikie:
    17 oktober 2022
    Mariet. Dank je wel dat ik met je mee heb mogen reizen, ik heb genoten van je verhalen en super mooie foto’s.
    Ik wens je nog fijne dagen en een veilige reis terug naar huis.
    Tot ziens Rikie
  8. Sia v Lith:
    17 oktober 2022
    Bijna het einde van je reis aan de andere kant van de wereld Mooi schoonmaak ploeg inhuren voor het schoonmaken van je huis tijdens deze Vacantie Geniet nog van Parti