15 Oktober

14 oktober 2022 - Green Range, Australië

En toen dacht ik, even naar de zuidkust,maar die afstanden,vallen toch elke keer weer tegen. Maar het is ook wel weer interessant, om het landschap te zien veranderen,van puur ruige natuur,tot gecultiveerde landbouwgebieden, met schapen,en korenvelden.

Grappig om te zien,is dat .en op verschillende plekken,bij de ingang van zo nkorenveld een oud barrel van een tractor heeft staan,al dan niet met een pop erop,en de gehuchtjes waar je doorheen rijd,hebben grote Agri stores, waar landbouwwerktuigen te koop staan,van een kaliber wat wij niet kennen. Dichter bij de kust,kom je weer in de ruige natuur met national parken ,en bergachtiger terrain.

Het weer is niet erg hoopgevend in deze regio, nadat ik een wandeling heb gemaakt,en uiteraard bloemen gefotografeerd,besluit ik om morgen ipv overmorgen hier weer te vertrokken, in Perth zou het weer beter zijn.

Als ik terugkom van mijn wandeling,zijn er een heleboel kangaroes op mijn camping aan het grazen, en ze trekken zich van niks en niemand wat aan...

1. Joep:
    14 oktober 2022
    Horveel afstand in kilometers heb je tot nu toe in totaal al afgelegd, Mariet?
  2. Sia v Lith:
    14 oktober 2022
    Wat een gevaarte's En eng beest zag ik ff voorbij komen Wel lief al die cangaroes ....op de camping Nu terug na Parth Goede reis en ok benieuwd hoeveel km al afgelegd ?
  3. Ria vd Meijden:
    14 oktober 2022
    Kan me voorstellen dat de afstanden soms wel tegenvallen maar ook wel de moeite waard voor 'n ander landschap met schapen en kangaroes en wat vreemde wezens die er rondkruipen.
    Heb je daar ook zo'n goed contact met de bewoners of is daar de tijd te kort voor.
    Mariet nog een goede reis en veilige kilometers naar Perth.
    Groetjes Ad en Ria
  4. Mari de Visser:
    15 oktober 2022
    Mariet heel mooi wat je ons allemaal laat zien bloemen,kangeroes enz.verder nog goede reis en veilige kilometers groeten nelly mari
  5. Jan Wassenaar:
    15 oktober 2022
    Jij als gelouterde chauffeur staat der mannetje wel afstanden geen bezwaar dat
    wordt wel anders als je weer op die grote wegen in Schijndel rijdt .maar ook daar
    lees ik wel dat ook daar wisselde weer omstandig heden zijn.het is wel goed omdat
    ook "n keer te hebben mee gemaakt,maak veel foto"s dan kan je later altijd terug
    kijken . m.v.g.Jan en Fien