West Australië

6 september 2022 - Heeswijk Dinther, Nederland

West australie

En zo is het er toch nog van gekomen....

Na al de Corona perikelen, heb ik het er toch op gewaagd, om een "avontuurlijke" reis te maken, in mijn eentje naar de westkust van Australië.

Ik heb een 4wdr campertje gehuurd, waarmee ik verkenning ga naar; zoals men doet geloven ;HET ECHTE AUSTRALIE

Ik rijd van Darwin in het uiterste noorden, naar Perth, in het zuiden, over de Gibb river road, een grotendeels gravel road, van 650 km naar Broome ,dan even noordelijk naar cape Leveque, om dan weer zuidelijk te koersen.

Onderweg doe ik verschillende  nationale parken aan zoals het Ningaloo  koraalrif  cape range money mia, en het Karijini  np.

Hoe het zal gaan??? Ik heb er zin in,en hoe het uitpakt??  OP 23 oktober weet ik het. Kijken jullie mee?   Groet Mariet.

1. Roos:
    Heel veel plezier!
  2. Yvette:
    6 september 2022
    Goede reis Mariet. Ik ben heel benieuwd naar je verhalen!
    Maak maar vooral veel foto's van de flora en fauna!
  3. Jan Wassenaar:
    6 september 2022
    Het begin is er en wij mochten het eerste bericht ontvangen dus zijn ook wij "n
    klein beetje er bij .wij hopen dat alles naar wens zal verlopen je heb er zo naar
    uit gekeken geniet er van en wij wachten wel op het volgende bericht'
    m.v.g. Jan en Fien.
  4. Rikie:
    6 september 2022
    Mariet een goede reis,veel plezier,geniet ervan en wij zullen zeker meegenieten.
  5. Mien van der Zanden:
    6 september 2022
    Verheug me op je verhalen, en dat alles zal gaan zoals je verwacht. Voor de eerste nacht wens ik je welterusten. En hoop snel op goede berichten.
  6. Sjan Jongeneel:
    6 september 2022
    Natuurlijk kijken we met je mee, en zijn benieuwd naar je verhalen en de mensen die je tegen gaat komen. Zoals we van je gewend zijn wordt ook dit avontuur onvergetelijk. Lieve groetjes
  7. Anja:
    6 september 2022
    Wij kijken zeker mee, succes, veel plezier en kijk goed uit !!!
  8. Astrid:
    Een hele fijne reis
    Geniet van al het moois
  9. Coby Warmerdam:
    6 september 2022
    Hallo Mariet, het is zover je reis is begonnen. Ben reuze benieuwd naar je verhalen en foto’s. Goed uitrusten in je hotel en dan begint je avontuur. Hele fijne reis en veel interessante ontmoetingen en dat alles naar wens gaat verlopen.
  10. Neeltje:
    Hoi Mariet,

Wat spannend en leuk!
    Wij gaan je zeker volgen.
    Heel veel plezier en geniet van alles!

Groetjes Jos & Neeltje, Lars en Eva
  11. Marcel en Marieke:
    6 september 2022
    Geniet ervan, veel plezier en wij genieten graag met je mee 🤍
  12. Gemmy Mol:
    Mariet geniet er vooral van! Groetjes Gemmy
  13. Thea:
    7 september 2022
    Respect meid, hoop dat je geniet, doe voorzichtig groetjes Thea en Fluf
  14. Toon Van Boxtel:
    7 september 2022
    Hallo Mariet.
    Mede namens Mieke veel reisplezier gewenst.
    We zijn zeer benieuwd naar het vervolg.
  15. Ria vd Meijden:
    8 september 2022
    Ja Mariet,eindelijk is het dan zover,je hebt er lang naar uitgekeken,wij wensen jou dan ook veel reisplezier en we volgen jou op afstand wat zeker weer de moeite waard zal zijn.
    Groetjes Ad en Ria