San Marcella de Pistoiese

26 mei 2018 - San Marcello Pistoiese, Italië

En de zon is weer stralend ,dus ga ik ,na een uitgebreid ontbijt maar weer eens op stap, ik volg de rivier ,er zou ergens een raft- plek zijn ,maar die heb ik niet kunnen vinden.

Het is hier zo weelderig begroeid met loofhout ,vooral tamme kastanjes ,met klimplanten erdoorheen geslingerd, zodat je"door de bomen het bos niet meer ziet"

Later in de middag heb ik nog een heel oud fotogeniek dorpje bezocht, genaamd Lucchio ,maar ....batterij leeg. ,misschien morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leomar:
    27 mei 2018
    Wat is een raft-plek????? En spijtig dat je batterij plat was... morgen nieuwe poging>>>>
  2. Mien van der Zanden:
    27 mei 2018
    Hoi Mariet.Gezien dat alles naar wens verloopt.Groeten van verschillende mensen van 't VinCentje Gezellig gewerkt gisteren.Jij zit nog volop in de geniet stand lees ik.Hier gaat het zijn gangetje.Zo als ik zag gaat het wel n's mis met de batterijen,als je maar zorgt dat jou batterij goed werkt.(en ik bedoel niet je achterste haha!),en lekker opgeladen is als je straks weer thuis.bent.Volg je met veel plezier,Maar mis wel mijn maatje.Nog veel reis plezier en de bekende groetekusssssssssssssssss
  3. Jan Wassenaar:
    27 mei 2018
    Mariet ik zie wel dat het ook wel eens mis kan gaan maar de problemen zijn weer om op te lossen ? jij zit niet gouw in de knoei .morgen is het toch weer anders , maak er toch maar "n mooie dag van gr Jan en Fien
  4. Coby Warmerdam:
    27 mei 2018
    Hoi Mariet, ik krijg een beetje heimwee bij het zien van die mooie plaatjes. Het nog mooier als je er zelf ook bent geweest. Een rustdag is nooit fout, kun je je eigen batterij ook opladen.😜 Geniet maar weer van al het moois dat je gezien hebt en nog gaat zien. 🙋😘
  5. Gemmy Mol:
    27 mei 2018
    Wat fijn dat je zo aan het genieten bent! Wat een mooie foto’s
    Groetjes Gemmy 😘
  6. Diny:
    27 mei 2018
    Hoi Mariet fijn dat het weer je goed gezind is jammer dat je ebaterij op was maar er komen nog meer mooie plaatjes en zo dat wij weer mee kunnen genieten kus Diny