San Vito Lo Capo

25 mei 2017 - San Vito Lo Capo, Italië

Vandaag houd Ik Palermo voor gezien,maar eerst op zoek naar mijn scooter,dat valt nog niet mee,maar uiteindelijk is er een garage ,waar zijn sleutel op past, het is hier nl een doolhof van garage 's  en doorgangetjes ,dan nog even wat proviant inslaan,en dan op pad.

Het word een schitterende rit langs de kust,zie  foto's  en om 4 uur arriveer ik in Cap Vito. Vriendelijke mensen,goede service ,en na het eten heb ik nog van de zonsondergang genoten.

Gr Mariet.

1. Leomar:
    25 mei 2017
    Dan geniet ook van een fijne avond....morgen nieuwe avonturen.....
  2. Diny Aker Wouters:
    Hoi Mariet Leuk je belevenisse weer te lezen en je mooie foto, s te
    Zien , wegenieten weer met je mee . Groet Diny.
  3. Ad van Els:
    26 mei 2017
    Wat een uitzichten en ook nog onverharde wegen! Zeker geen last van de G-7 top?
  4. Mariet van Zoggel:
    Goede wegen, en nergens onverhard, daar rijd in sowieso niet in ,en wat die G-7top betreft, die is voorbij als ik daar in de buurt kom gr. Mariet
    26 mei 2017
    Je moet toch zorgen dat je brommer niet ergens achterblijft
    zodat je niet weet waar je hem heb gestald, want het is daar nogal druk .als je verhalen zo lees gaat alles zoals je het bedoeld heb. ook wij vinden het fijn om naar aanleiding van de foto" jou te kunnen volgen.veel plezier. gr Jan en Fien