cavo

21 mei 2018 - Massa, Italië

Vandaag nog een tochtje gemaakt,niet zo ver, er zou hier een orchideeën wandeling te maken zijn, niet gevonden , maar wel een andere leuke wandeling naar een oude mineralenmijn.
Het pad is vrij vlak ,met mooie uitzichten.
Er word hier nog gezocht naar mooie stenen, van allerlei kleuren, een Duitse mevrouw heeft haar handen vol, terwijl,zo zegt ze, zichzelf  beloofd had, niks meer mee te nemen...
Het is intussen bewolkt,maar behalve een paar spetters, blijft het verder droog.
Én dan ga ik maar weer eens op huis aan, want ik heb nog een wasje te draaien ,ja ja, ik heb een wasmachine voor mezelf alleen !
Morgen is het vroeg dag want ik wil de boot van 8.30 halen, én daarvoor moet ik nog 24km afleggen, én eenmaal aan de overkant ,is het nog zo'n  slordige 120 km  .
O ja ik kwam tot de ontdekking, dat er in mijn volgende verblijf ook geen internet is,dus.... een grote streep erdoor, én een andere uitgezocht, én wat denk je  goedkoper plus ontbijt plus internet ,een privé kamer met eigen badkamer...in Carrara die Massa.

Zonder internet,ben ik niks,geen info,geen blog,geen oriëntatie,van de omgeving dus, word het experimenteren met;
Roaming ,Bluetooth,  backup , opslaan,  knippen , én plakken , ik zie soms door de bomen het bos  niet meer.   Tot morgen.

1. Mien van der Zanden:
    22 mei 2018
    Zo mooi wat er allemaal op je pad komt.En het experimenteren gaat jou goed af.Lekker badje lekker bedje en ontbijtje! Ga lekker verder zo ,en natuurlijk.groetekussssssss
  2. Coby Warmerdam:
    22 mei 2018
    Gezellig dat je op onderzoek uit bent gegaan. Het is ook een prachtig eiland. Ik denk dat er nu ook overal prachtige bloemen, struiken en bomen in bloei staan. Wij gaan ook zo een wasje draaien, mijn zus is weer terug en blijft tot zaterdag, geniet er van Mariet, lieve groetjes 👍😘🙋
  3. Jan Wassenaar:
    23 mei 2018
    Kan ik mijn was ook soms komen brengen ha ha maar
    je ziet wel dat "n ontdekking reiziger het ook niet altijd makkelijk heeft.gr Jan en Fien