Angni

15 mei 2019 - Anagni, Italië

Een goed begin ist halve werk,  zegt  men, voor mij was het vandaag een k..... dag waarom ,ik stond op én het regende al een beetje, én dat werd steeds meer ,na het ontbijt toch maar richting trenoscooters gegaan ,maar er was een andere hulp die zei vanmiddag om twee uur,dus dan maar de stad in ,de Spaanse trappen had ik nog niet bezocht  mooi wandelingetje.  het regende inmiddels steeds harder , én ja hoor, daar kwam ik wederom dat stel van gisteren tegen, wat wel erg toevallig was in zó n grote stad. we gingen samen koffie drinken, én we hebben een tijdje zitten keuvelen .

Het weer werd niet beter én ieder ging zijn weg  Om 3 uur zat ik weer als vanouds tussen de tassen nog steeds in de regen!!

Scooterrijder is geweldig als de zon schijnt, maar met regen is het een crime. gelukkig hoefde ik maar 60 km maar het voelde als 160!! Om 6.30 bereik ik mijn bestemming , mooie kamer , lekker warm ,alles drogen en morgen hopen op  beter weer

Gr Mariet

1. Toos v.Wordragen:
    15 mei 2019
    Alles is mooi, met mooi weer, Mariet. Rustig dagje is ook niet verkeerd, hopelijk komen er nog veel zonnige dagen. Gr. Toos
  2. Sjan Jongeneel:
    15 mei 2019
    Gaat morgen vast weer beter Mariet. En dankzij de regen zie je dat mooie Italië op een andere manier. Nachtje over slapen en weer door! Groetjes
  3. Maria van der Zanden:
    15 mei 2019
    Weer kei mooi om je verhalen te lezen, en je zo te volgen. Een heel goede reis gewenst met hopelijk beter weer!!
    Groeten Maria
  4. Cathrien:
    15 mei 2019
    Jammer van het slechte begin al levert het wel een kleurrijk (poncho's en paraplu's) plaatje op,maar dat zal niet de bedoeling zijn ! Maar van een mooie Gucci tas vrolijk je toch wel op.
    Groetjes.
  5. Mien van der Zanden:
    15 mei 2019
    Hoi Mariet, Na regen komt zonneschijn. Maar jij laat je niet van de wijs brengen.Morgen kan alles weer anders zijn .beetje rust kan je ook goed doen .Veel zonnige reisplezier!
  6. Leomar:
    15 mei 2019
    Dat is idd niet fijn.....maar die zon die komt beslist ..... je bent een kanjer..
  7. Jan Wassenaar:
    16 mei 2019
    Laten we hopen dat het gouw ander weer zal worden maar jou kennende sla jij je ook daar weer doorheen,wij wensen
    je toch heel veel mooie dagen gr Jan en Fien
  8. Coby Warmerdam:
    16 mei 2019
    Jij hoeft bij Gucci geen tas te kopen die kun jij hendig zelf maken. Jammer van het weer, maar er komen weer zonnige dagen op je pad. Groetjes
  9. Jos Hermanussen:
    20 mei 2019
    We spraken jou, Mariet, voor het eerst op Stazione Termini bij aankomst (14-05) in Rome. Samen met de moeder en dochter uit Nistelrode stonden we wat te praten. Erg knap om te horen dat je met je scooter door italie scheurt. Lijkt mij fantastisch. Nadat we van elkaar afscheid hadden gekomen kwamen we elkaar ongeveer een half uur later buiten weer tegen. Weer effe gepraat en weer afscheid genomen. Woensdag 15 mei was een koude kille regendag. We liepen vanaf de spaanse trappen, en wie zagen we daar in een winkel? Mariet! Samen weer gekletst en koffie gedronken. Hierna afscheid van elkaar genomen.