Afgelegde Afstand

16 oktober 2022 - Bunbury, Australië

O ja, nog even dit, jullie vroeger hoeveel km ik momenteel gereden heb?   Ik zou zeggen, kijk in mijn blog ,Klikt op route> kaart, en dan trek je de afgelegde km door de lucht eraf...,en dan weet je het precies.... m.a.w.ze hebben mijn kmstand genoteerd, toen ik vertrok,en als ik hem aflever weet ik het precies!!!

Maar ik moet eerlijk zeggen,ik ben daar ook niet zo mee bezig, ik wist van tevoren, dat grote afstanden zouden zijn ,maar ik ben hier maar een keer ,en je rijd niet zomaar een anderetijdzone , ander klimaat en een ander landschap binnen

En het rijden gaat mij eerlijk gezegd ook redelijk goed af,en mijn stops,zijn talrijk, is het niet voor moois, danwel voor koffie.

1. Jan Wassenaar:
    16 oktober 2022
    Je komt er vanzelf achter bij in levering van jou Hotel ? als je er maar veel plezier mee
    heeft gehad, toch begint er zachtjes "n eind aan te komen, maar ze pakken jou die mooie reis niet meer af.zoals ik heb kunnen zien met al die mooie berichten en foto"s is de reis
    geslaagd ,m.v.g. Jan en Fien .
  2. Thea:
    16 oktober 2022
    A once in a lifetime experiance, geniet nog maar even, bijna voorbij! Gr Thea en Fluf
  3. Sia v Lith:
    16 oktober 2022
    Top prestatie Geniet er nog maar van !!