9 oktober

9 oktober 2022 - Perth, Australië

Eerst even dit; Ik telde vandaag 17 kangaroos op, of langs de weg....Het trieste is, ze waren allemaal dood... Ik heb vandaag dan ook veel gereden,562 km, met een afslag naar rechts, en verder rechtdoor,geen zijwegen, geen rotondes,geen viaducten, geen ongelijkvloerse kruisingen. Wat dan wel; borden met het opschrift, in grote letters: DO'NT DRIVE TIRED.  ook ; floodway ,en pas op voor  dieren, en wat dat laatste betreft, het is voor mij als dierenvriend,toch iedere keer weer konfronterend,om zo'n beest te zien liggen, je ziet het al van ver, de roofvogels, doen er hun voordeel mee.

Dat ik vandaag zo ver had gereden was,omdat ik als het erin zit, mischien nog een paar dagen ten zuiden van Perth rondkijk,en ik moet zeggen, het rijden ging me vandaag redelijk goed af, want ja , die borden met die grote letters,die neem ik echt wel serieus

Ik zit hier op een camping in de, busch,langs de rivier, die droog staat,wellicht over 2maanden niet meer... Ook die borden met Floodway,die er om een haveklap staan ,met een peilstok voor de dieppe, kan ik me op dit moment niks bij voorstellen.

Er is in geen velden of wegen water te zien, en alles is dor en droog. Lijkt op Afrikaanse savanne

Morgen verder

1. Anja:
    9 oktober 2022
    Wat een afstanden zonder obstakels. Ik ben benieuwd hoeveel km je uiteindelijk afgelegd hebt als je de camper weer terug brengt.
    Alhoewel het dor en droog is is het dan ook warm ?
    Zet em op nog en geniet ervan voor je het weet ben je weer terug.
  2. Coby Warmerdam:
    9 oktober 2022
    Tot nu toe al aardig wat kilometers afgelegd. Hopelijk wordt het weer wat groener want het ziet er maar allemaal bruin en droog uit. Wel mooi dat de reis zo goed verloopt dit nemen ze jou niet meer af. Zijn die kangoeroes allemaal aangereden dan? Hopelijk botst er gene ene tegen jou aan. Goede reis verder, gr.Coby
  3. Thea:
    9 oktober 2022
    Ja erg he arme diertjes, mss ook wel van honger en droogte.
    Je voelt je wel Remi als in alleen op de wereld, voorzichtigheid geboden!
    Succes en sterkte!! Thea en de pluis
  4. Francisca en Nolda:
    Beste Marietje,

Door mee te kunnen genieten van al jouw prachtige belevenissen, hebben wij het gevoel dat we met jou mee reizen.
    Ook wij kijken onze ogen uit, en we hadden ons geen betere reisgids kunnen wensen dan jou 😉
    Jij bent zoals ze het hier in Nederland noemen, een echte kilometer vreter 🤣🤣🤣🤣
    Jij vertaald het spreekwoord, Als een vis in het water , door de snorkel en de flippers erbij te pakken .
    Kun je weer een mooie herinnering bij de vakantie plakken.
    Wij hebben zoveel waardering voor jou, zijn stinkend jaloers 😉🤣🤣🤣 op al het moois wat jij maar weer beleeft in je leven.
    Maar we gunnen het jou van harte , gelukkig kunnen wij door deze site met jou avonturen mee genieten en dat doen we !
    Nog 12 dagen in je Camper verblijven je 2e huis, wat gaat de tijd toch snel.
    Wij kijken nu alweer uit naar de volgende mail yeahhhhhhhh tot dan

Pas goed op jezelf en nog veel veilige kilometers 🍀😉👍🏻🤗🤗❤️😘😘😘
  5. Mien van der Zanden:
    9 oktober 2022
    Och MARIET WAT HEB JE ONS TOCH LATEN GENIETEN, ONDANKS DAT OOK DE NARE DINGEN DE REVUE PASSEREN ,is het voor mij toch ook meegenieten met al jou belevenissen. Ga lekker verder met je mooie avontuur en toedelemisjoe en groetjes
  6. Jan Wassenaar:
    10 oktober 2022
    Wat zal jij de afstanden missen als je hier weer in het koude kikkerlandje bent ,maar
    alles went ,Behalve "n ???. bij die dode dieren moet je maar denken dat is de natuur
    de ene z/n dood is de ander z/n brood.veel succes.m.v.g. Jan en Fien
  7. Mari de Visser:
    10 oktober 2022
    Mariet de reis is tot nog toe prima en mooi verlopen het laatste gedeelte ook nog goed opletten wij genieten van verslagen en fotos groeten nelly mari
  8. Sia v Lith:
    13 oktober 2022
    Fijn te lezen het rijden gaat je nog goed af Zelf geniet ik van je foto's En prachtige verslagen Succes en parth komende dagen