5Juli

4 juli 2021 - Trivigno, Italië

Ik woon weer in een "borgo" ditis een monumentaal plaatsje boven op een berg het is net een doolhof, maar deze keer had ik het snel gevonden.ik heb een totaal appartement ter beschikking inclusief een wenteltrappetje.

Vanmiddag ben ik nog even naar Castelmezzano geweest  daar was ik 2 jaar terug ook toen in de regen en nu is het bloedheet ,er waren wel wat toeristen,uiteraard allemaal Italianen men noemt  het hier klein dolomieten, het is inderdaad fotogeniek!!

Die weg waar ik 2jaar terug met mijn brommer crashte op die balk heb ik nu wel bereden prachtig!

In dit dorpje is geen restaurant maar de eigenaresse van mijn appartement belde een mevrouw die kookte voor toeristen,maar momenteel niet vanwege covid

Ik heb nog sla uit eigen tuin met tomaten,moerbei kruisbessen en tomatenzei ze en zo had ik toch nog gezond avondeten

Marit

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Irene Wouters:
    4 juli 2021
    Schitterende foto’s Mariet. Je boft toch maar in zo’n mooie omgeving te zijn. Geniet ervan. Groetjes Irene
  2. Coby Warmerdam:
    4 juli 2021
    Wat een mooie foto’s weer Mariet, gelukkig hoef je niet te verhongeren,😂🤣straks zijn al je Corona-kilo’s verdwenen. Het weer is hier niet echt geweldig, veel regen. Goed uitrusten en dan op naar het volgende avontuur met af en toe een stop. Voor nu 😴 🙋🏼‍♀️
  3. Toon Van Boxtel:
    4 juli 2021
    Dankjewel Marriet voor de steeds weer mooie verslagen en de prachtige foto's!
    Graag tot de volgende keer.
  4. Mien van der Zanden:
    5 juli 2021
    Hoi Mariet maak er maar weer een mooie dag van.dan kunnen wij weer meegenieten. En het loopt nog steeds op rolletjes lees ik ,hou je haaks.tot de volgende foto's en verhalen.geniet groet Mien.
  5. Sia v Lith:
    5 juli 2021
    Dank voor je reisverslag,geniet er van in dat mooie landschap Hou ervan !! OP na t volgende avontuur en blijf op tijd je rust nemen Top groet Sia
  6. Gemmy Mol:
    5 juli 2021
    Hallo Mariet, wat is het daar geweldig echt genieten! Nog veel plezier! Groetjes Gemmy
  7. Jan Wassenaar:
    5 juli 2021
    IK zie wel of het uit de tuin van die mevrouw komt of uit de winkel jij bent niet voor
    een gat te vangen? maar wij horen wel dat alles goed gaat .m.v.g. Jan en Fien
  8. Ria vd Meijden:
    Hoi Mariet,
    Je hebt het goed voor elkaar zeker wat de omgeving betreft waar je nu vertoeft en niet te vergeten het mooie weer dat is hier wel even anders.
    Geniet er van en tot het volgende reisverslag en mooie foto’s
    Groetjes van ons
  9. Mari de Visser:
    5 juli 2021
    Hoi mariet het is er wel mooi geniet er maar van Nelly Mari
  10. Riet Meulenbroek:
    5 juli 2021
    Hoi, Mariet Geweldig mooi is het daar ik tour hier beetje rond op mijn fiets in Schijndel en omgeving. Goed van je om dit te ondernemen in je eentje. Groeten Riet