30 juni

30 juni 2021 - Santa Maria delle Mole, Italië

..en ja hoor, we mogen weer!!het virus hebben we hopelijk achter ons gelaten  ik had vergevorderde plannen, om in Australië een trip te maken,en toen kwam corona!!

We zijn inmiddels weer een paar jaar verder( en ouder) italie heeft mijn hart veroverd, en wel in die mate,dat ik nog wel eens terug wil... vandaar..

Vandaag was het dan zover,alle zaken omtrent corona geregeld, inclusief een( vandaag nog )dure test, en men vroeg nergens naar!!alle moeite voor de kat zijn staart.. maar toch ik zit hier in Ciampino vlak achter het vliegveld mooi compact scootertje en morgen gaan we van start

Die man met het embleem van dat bedrijf was aan het zoeken... ik benaderde hem hij had wellicht iemand anders verwacht...ha ha

Groet Mariet.

1. Marcel en Marieke:
    Heeeel veel plezier! Geniet ervan
  2. Roos:
    30 juni 2021
    Haha fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet ervan xx
  3. Joep:
    30 juni 2021
    Veel plezier Mariet, fijn dat de start alvast goed is.
  4. Sjan Jongeneel:
    1 juli 2021
    Zo Mariet wat leuk. Heel veel plezier. Zodat wij ook plezier hebben met lezen van je reisverslagen
  5. Rikie:
    1 juli 2021
    Geweldig Mariet dat je weer op pad bent,heel veel plezier,een goede reis en blijf gezond
    We gaan weer genieten van jouw verslagen en foto’s
    Groetjes van Jan en Rikie
  6. Mien van der Zanden:
    1 juli 2021
    Hoi Mariet wat gooooeeeeedddd zeg we gaan weer met je mee .Veel plezier in jou mooie Italië. Geniet groet Mien.
  7. Sia v Lith:
    1 juli 2021
    O wat leuk fotoke al ,veel plezier in dat mooie Italië en volg je Goede reis
  8. Jan Wassenaar:
    1 juli 2021
    Mariet ik zie wel dat ze daar raar opkijken als er "n dame op leeftijd in haar eentje
    de reis door Italie gaat maken maar wij vinden het prachtig, en wij hopen dat jij er veel plezier aan beleefd, wij wensen jou "n goede reis en geniet er maar van.
  9. Ad van Els:
    1 juli 2021
    Succes Marietje en veel plezier! Ik ga het volgen.
    Kun je een kaart van je route laten zien?
  10. Mariet van Zoggel:
    1 juli 2021
    Hoi Ad als je in het menu op "kaart"drukt zie je de route die achter me ligt de toekomst is nog onzeker voor wat betreft de route
    (Geld trouwens voor iedereen)
    Gr Mariet
  11. Coby Warmerdam:
    1 juli 2021
    😂🤣😂ja dat was voor hem wel een onverwachte gebeurtenis, een dame op leeftijd huurt een scooter, het avontuur gaat weer beginnen, heel veel plezier.
  12. Sia v Lith:
    2 juli 2021