20 Juli

20 juli 2021 - Lipari, Italië

Langzaam aan loopt het hier op een eindje vandaag nog wat rondgeneuzeld, een even gezwommen in de "mediterranee"

Dat was wel even lekker, lang zonnebaden is niet zo aan mij besteed,maar een frisse duik vind ik wel lekker, verder heb ik niet zoveel te melden als dat het hier in de dorpjes 5 in totaal gezellig druk is maar zeker niet overdreven enhet zijn voor 95% italianen, ik heb trouwens de hele reis bijna geen buitenlanders gezien.

Morgen om 8.30 met de boot mee, uurtje varen,spullen ophalen in het hostel in Milazzo, en door naar Messina voor de oversteek naar het vasteland  van Italië, waar ik dan nog eendikke 100km moet rijden voor mijn overnachtingsplek

Drukke dag dus, tot morgen!

1. Coby Warmerdam:
    20 juli 2021
    Hoi Mariet ook onder water nog iets moois en aparts gezien? Op tijd naar bed als je morgen een drukke dag hebt🤣😂(waar bemoei ik me toch mee) maar het is met liefde bedoeld. Hoeveel mensen wonen er eigenlijk op dat eiland? Dus jij viel wel op als een van de buitenlanders en dan ook nog op een scooter🛵🤗 Buonasera signora
  2. Sia v Lith:
    20 juli 2021
    Slaap wel,nog heel wat km morgen Jij als Nederlandse tussen de Italianen Groetjes en blijf voorzichtig 👍
  3. Jan Wassenaar:
    21 juli 2021
    Aan alles komt "n eind dus ook deze ervaring moet je weer achter je laten? maar er
    zullen wel weer nieuwe uitdagingen op je liggen wachten,veel succes.Jan en Fien
  4. Mari de Visser:
    21 juli 2021
    Mariet je komt zachtjes aan naar het eind profiteer er nog maar even van.
    groeten Nelly Mari