13 Oktober

13 oktober 2022 - Kojonup, Australië

Het was vandaag grotendeels rijden, ik had besloten,om een stukje van de zuidkust gaan te bekijken,en dus  eerst richting Perth, een metropool,vergeleken met, wat ik gezien heb,het heeft dan ook ruim 2 millioen inwoners.En verder gaat het Richting Albany,aan de zuidkust. Eerst,stop ik nog,aan een baai,waar het zand bijna witter dan wit is het doet zeer aan je ogen, maar is wel bizonder.Het landschap,veranderd, gaanderweg word het groener,en er zijn boerderijen, met veel, en heel veel schapen! Allemaal voor de UGGS  ??!  Om 15.30 houd ik het voor gezien in Kojonup

Morgen nog ongeveer 200km

1. Mari de Visser:
    13 oktober 2022
    Mariet het zijn weer prachtige fotos en bent weer zowat in de bewoonde wereld nog even het zo voorbij die prachtige reis Nelly Mari
  2. Thea:
    13 oktober 2022
    Ja kun je zien wat meer water brengt in de natuur, fijn je stem ff te horen vandaag.
    Geniet maar 't is nu zo voorbij ( ook fijn n week slapen) haha....
  3. Sia v Lith:
    13 oktober 2022
    Grappig de schapen voor de uggs Nog maar 250 km steld niks voor denk ik,Fijne reis je bent al zover gekomen Knap hoor !!
  4. Sia v Lith:
    13 oktober 2022
    Wat een aparte bloemen En grappig schapen voor de ugg's
    Ja bijna in de bewoonde wereld Groetjes van mij
  5. Astrid:
    14 oktober 2022
    Wat een prachtige reis maak je toch, erg leuk dat we beetje mee te reizen
  6. Toos van Lankveld.:
    15 oktober 2022
    Wat een prachtige natuur. ik geniet van de mooie foto’s die je maakt. Tot ziens.