Willies

11 februari 2024 - Broome, Australië

En zo belanden we na een rit van 200km op de parelboerderij cygnet bay,helemaal in de punt van cape leveque, Marcel is zeer onder de indruk,en ik moet eerlijk zeggen, dat streelt mijn ego lichtelijk, haha.
We hebben een luxe tent,inclusief  airco en een eigen badkamer!! Na het eten, nog even internetten, want in onze tent is geen ontvangst,het enige minpuntje
We slapen heerlijk koel,en om 5.30 maken we wandeling ,de vogels zijn druk met hun ochtendconsert ,en na ons ontbijt, toeren we weer terug naar onze vriendin ,die ons met open armen ontvangt....het was wederom een belevenis van belang.

1. Jan Wassenaar:
    11 februari 2024
    Zo te zien gaat alles voor de wind? eigen badkamer en ook al vriendinnen het gaat allemaal prima en je ego mag gerust gestreeld worden .hier gaat alles naar wens ,maak er iets leuks van. m.v.g.
  2. Irene Wouters:
    11 februari 2024
    Wat een prachtige foto’s weer Mariet en wat ontzettend gaaf dat je dat samen met je zoon opnieuw mag beleven. Geniet ervan en veel plezier.
  3. Ria vd Meijden:
    12 februari 2024
    Even de reis verslagen gelezen, was een beetje achter geraakt nu ben ik bij ik moet zeggen dat het jullie goed afgaat zo samen op reis is natuurlijk ook fijn dat Marcel de vele kilometers rijden wel gewend is.Hoop dat jullie een fijne dag hebben bij de vriendin maar dat zal wel goed komen.
    Geniet er van.
    Groetjes Ria van der Meijden
  4. Francisca en Nolda:
    13 februari 2024
    Marietje jij hebt vrienden over de hele wereld 😎
    Nolda zegt; dit is echt even iets anders dan appels plukken samen 🤣🤣🤣
    We hebben weer heel wat bij te buurten als jullie terug zijn.
    Voor nu is het 3 weken vakantie vieren in het prachtige Australië
    Houdoe wanne Nolda en Francisca