Tricase

23 mei 2019 - Tricase, Italië

Nog een tochtje,vanuit Tricase maar dan de andere kant op,naar Leuca,op het uiterste puntje van de hak van Italië. Onderweg maak ik de nodige stops ,én geniet  an het uitzicht. Het is op de meeste plaatsen een grillige rotskust,met grote inhammen ,én natuur-zwembaden. Ik maak een paar korte wandelingetje ,het is meer klauterwerk én.....je word ouder mama, ja mijn knieën protesteren maar ik pas mijn tempo aan ,én zo kom ik ook bij Ponte del ciolo,en besluit ook hier een rondje te lopen eerst naar beneden ,en la gs de andere kant weer omhoog ( zie foto's)  uiteindelijk ben ik na 1.5 uur weer terug bij mijn scooter.,,maar dan ! !mis ik mijn sleutels ( niet lachen Anja )drie keer alles omgekeerd maar niks  wat nu....

Ik ga maar eens naar het dichtstbijzijnde barretje én vraag of er soms iemand sleutels heeft gebracht er is maar één route vlak langs de Berg,en ik ben bij a niemand tegengekomen.

De jongeman achter de bar was heel behulpzaam ,die zij,laat je helm maar hier,én als je hem niet vind,help ik je verder. Met alle opgeraapte moed daal ik voor de tweede maal af in de kloof én begin weer aan die rot-klim ondertussen opletten . ...en ja hoor, bij de eerste bank hing ook nu weer mijn tong op mij  schoenen ,wilde even gaan zitten en.... daar lag hij gewoon op de bank ! Vermoedelijk uit mij  te ondiepe zak gevallen ! Daar dus niet meer instoppen opgelucht daal ik  oor de tweede keer af

Mijn knieën zijn momenteel gloeiend heet! !     Tot morgen.

1. Carla Boonman:
    23 mei 2019
    😱😅Gelukkig . Dan een 🍷😘
  2. Coby Warmerdam:
    23 mei 2019
    Gossiemokkie dat is dan wel ff schrikken denk ik zo. Maar wel fijn dat je ze weer gevonden hebt. Je hebt toch wel op de goede afloop ene flinke borrel gepakt. Ziet er weer mooi uit, geniet er maar weer goed. Groetjes Coby
  3. Anja:
    24 mei 2019
    Sorry mariet, hier moest ik toch om lachen, maar fijn dat je ze toch nog gevonden hebt. Voor vandaag maar wat rustiger aan plannen.
  4. Jan Wassenaar:
    24 mei 2019
    Ik heb hier wel reserve sleutels liggen van me oude fiets>
    maar alle gekheid op "n stokje en ben blij dat je ze toch heeft terug gevonden,Je voelt zelf wel dat je ook ouder wordt het
    klimmen gaat ook niet meer zoals vroeger,wees wel blij dat je het toch maar doet, verder nog heel veel plzier. gr Jan en Fien
  5. Mien van der Zanden:
    24 mei 2019
    Hoi Mariet Ik denk dat die aardige man anthonis heet haha.Maar je hebt weer een spannend stuk in je boek. Gelukkig wel veel moois gezien. Doe het maar een beetje rustig aan Zal geen zout in de wonde smeren. Wie is oud de duvel is oud jij hebt de eeuwige jeugd. Ga lekker verder met jouw di g.maar een klein dingetje let op dat je je sleutels niet verliest want dat is lastig. Dikke knuffel. Mien.
  6. Toon Van Boxtel:
    27 mei 2019
    En hedde onze lieven heer op oew bloate kniejes bedankt toch zeker?😡