Massa

22 mei 2018 - Massa, Italië

Wat zal ik zeggen, het zat niet mee, allereerst begon de dag al nat, extra aankleden,extra opletten met rijden,toen kwam ik 5 minuten  te laat bij de boot,én dus  moest ik een uur wachten,in de regen .

Eenmaal aan de overkant, vlotte het eerste stuk nog best goed, zij het, in de regen. Met mijn stuur kramachtig vast,en mijn neus tegen het winds cherm Eerst maar even een bakkie koffie al is het maar om mijn handen te warmen..toen kwam ik in de  buurt van Pisa  én op enig  moment,zat ik op de autostrade,én dat was nou juist niet de bedoeling..30km verderop kon ik er weer vanaf maar....ticket kwijt dan maar naar een a der poortje waar een vriendelijke dame zei dat ik 3,30 moest betalen, het was ondertussen  weer droog, én mijn onderkomen is super!!! MET internet

1. Toon Van Boxtel:
    22 mei 2018
    Hoi Mariet. Het blijft spannend, "als van ouds" zullen we maar zeggen. Maar dus ook weer mooi en boeiend.
  2. Leomar:
    22 mei 2018
    Dat is van de mindere dagen.... dan kan het alleen maar beter worden.... Slaap wel..
  3. Jan Wassenaar:
    23 mei 2018
    Na regen komt zonneschijn zullen we maar zeggen? maar
    dat je te laat bij de boot komt is geen reclame maar dat
    kan iedereen overkomen,maar als ik jou ken maak jij er
    ook wel weer iets goed van. veel plezier Gr Jan en Fien
  4. Mari de Visser:
    23 mei 2018
    Wij genieten van je mooie fotos,je hebt regen gehad wij hier ook heel veel.
    Groetjes en geniet er van.
  5. Mien van der Zanden:
    23 mei 2018
    Och Mariet wat maakt het uit.We hebben wel vaker de boot gemist Maar met de regen en kou moet je even voorzichtig zijn dat je niet ziek wordt.Hoop dat het vandaag weer droog is.Dan kunde oew nat bruukske weer drúge on oew stuur .Wens je weer een fijne dag toe.Maar zoals ik je ken komt 't helemaal goed.En de bekende groetekussssssssssssssssss
  6. Cathrien:
    23 mei 2018
    Hoi Mariet, gaat weer als vanouds lees ik.
    Je kunt beter de boot missen voor een uurtje [dat ben je zo vergeten] dan een hele reis die je niet gauw zult vergeten.
    Hopelijk heb je vandaag beter weer maar volgens mij krijgen wij die Italiaanse temperaturen hier.
    Ziet er allemaal prachtig uit daar, kijk uit naar meer foto's zodat wij een indruk krijgen waar je je bevindt.
    Groetjes en weer een fijne dag morgen en tot nader bericht.
    Doeoeoeoeoeoeoiiiiiiiiiiii.