Carnavon

17 februari 2024 - Perth, Australië

We hebben onze plannen voor de komende 2 dagen lichtelijk aangepast,omdat we erachter kwamen, dat de temperatuur tot ver in de 40 gr zal kunnen oplopen, en er geen airco was in dat verblijf.
Momenteel zitten we in Cavarnon,uiteraard met airco,en morgen gaan we richting bleuholes.
Vandaag zijn we om 4.30 vertrokken,en om 8uur waren we in Coral bay,eerst een ontbijtje scoren, de temperatuur, is nog super goed,daarna maken we een wandeling langs het strand,naar de haaien nursery,er zwemmen hier babyhaaien, tot ze ruim een meter lang ik was hier al eens,maar zie dat Marcel laaiend enthousiast  is en dat vind ik dan weer mooi...
We zien roggen,die langs de waterkant liggen te zonnebaden,als ze ons zien,proberen  ze zich in te graven,wat er komisch uitziet maar tenslotte zwemmen ze toch maar naar dieper water
Nadat we nog wat gepoedeld hebben,vertrekken we weer uit Coral bay de temperatuur was hier aangenaam,maar eenmaal  onderweg geeft de auto aan;48 gr,dat beloofd wat voor morgen...
Ons onderkomen voor de komende 2 dagen, heeft airco!!

1. Jan Wassenaar:
    17 februari 2024
    Je ziet wel dat airco on misbaar is, het verschil is dat :ikin de vroege avond de electrische deken maar aanzet maar ja verschil moet er zijn, plezier voor jullie. m.v.g. jan en Fien
  2. Francisca en Nolda:
    18 februari 2024
    Mariet en Marcel wat een hitte 🥵🥵🥵🥵🥵🥵
    Zijn jullie nog niet verkouden geworden van de airco’s en de temperatuur veranderingen steeds ?
    Petje af voor de toeristen die de hitte opzoeken 🤣🤣🤣🤣
    Maar de hoge temperaturen kunnen de pret vast niet drukken.
    Succes vroege vogels 😎🌞😎🤗

Jouw reactie