26 september

26 september 2022 - Broome, Australië

Voor wat die telefoon betreft  ik heb mischien te hard geroepen,dat het opgelost was,maar uiteindelijk vertoonde hij toch nog kuren dus morgen eerst maar even naar een winkel van telstra, voordat ik weet 800km niks tegenkom als een karige camping..

Dan nog even over vandaag , ik zouvanmorgen vertrekken bij de Kennedy s,want zo heten ze, niet te verwarren met die andere... die mevrouw had nog een vraag ,ze had een heel speciaal nederlands vaasje, of ik wist wat het was en of het zowiezo iets van waarde had.Ze had het van haar moeder,die het op haar beurt.... enz, enz uiteindelijk had het nog met koningin wilhelmina te maken!

De had 3 zonen, en die hadden geen belangstelling, en zijzelf was mijn leeftijd,en het vaasje was haar altijd heel dierbaar geweest. Ik zei, dat ik ook geen expert ben, maar ik vertelde over kunst en kitsch , en beloofde haar  dat ik kontakt zou zoeken met dat programma niet geschoten is altijd mis!!

Ze was de koning te rijk ,ik zou om 9uur vertrekken, maar om 11 uur zat ik nog bij haar,ze snorkelen rond met een oud golfkarretje   vol met rommel,grote hond Naast haar, oversized overhemd aan en dat kwam net over haar billen,en dan op blote voeten die helemaal vereerd waren van de hele zon

Ze hield niet van nieuwe dingen, het liefst,sprokkelde ze verweerde houtstronken, waar ze dan weer iets in zag... Andere mensen blij maken,vond ze belangrijk, en ik hoefde dan ook niks te betalen voor 3 overnachtingen, en kreeg een envelop mee met 10 dollar voor postzegels.... Internet was aan haar niet besteed.

Ik heb een paar foto s gemaakt van haar vaas, we hebben innig afscheid gekomen en ik heb beloofd, dat ik mijn best doe om achter de waarde van haar vaas te komen.

...en dat waren de Kennedy s....

1. Sia v Lith:
    26 september 2022
    Wat schattig !! Staat het niet aan de onderkant vaas ? Alles is zo echt als je zelf ook op de foto staat Succes met mobiele en.......uiteindelijk die 8ookm Je had op deze plek leuke intieme mensen ontmoet Wat n blauwe luchten daar
  2. Sia v Lith:
    26 september 2022
    Reactie al geplaatst
  3. Mien van der Zanden:
    27 september 2022
    Hoi Mariet.merk dat ik een reactie mis zal wel iets verkeerd gedaan hebben. Je gaat nog steeds jouw doel achterna mooie mensen ontmoet in de boot genomen ha ha,veel eten geproefd dat we niet kennen vuurtje gestookt mogen we hier ook al niet .Mooie bomen. Pas op je zelf zo'n mooi stukje blank vlees is niet te versmaden, ik bedoel natuurlijk de krokodillen stoer als je bent ga je ze opzoeken! Hoop dat je telefoon je niet meer in de steek laat. Verder nog veel reisplezier kijk uit naar je mooie foto's en verhalen blijf gezond en toedelemisjoe en groetjes.
  4. Mari de Visser:
    27 september 2022
    Mariet dan heb je een hele rit voor de boeg 800 km veilige rit gewenst en succes met je telefoon en mooie vaas groeten nelly mari
  5. Jan Wassenaar:
    27 september 2022
    Jij scharrelt je kostje wel bij elkaar hier eten daar 10 dollar voor onderweg ,jij maakt
    het wel?, maar het belangrijkste is dat zo vriendelijk wordt ontvangen ,dat ligt geheel
    aan jou.zo je doet zo je ontmoet. veel geluk. m.v.g. Jan en Fien
  6. Mariet van Zoggel:
    Ho ho Jan, zoveel veren......verdien ik niet ,het komt altijd van 2 kanten
  7. Jan Wassenaar:
    28 september 2022
    Maar begrijpt me niet verkeerd wij gunnen het je van harte ,maar we staan steeds
    weer te kijken hoe jij het op lost, m.v.g. Jan en Fien