19Juli

19 juli 2021 - Lipari, Italië

Alweer een dag voorbij, de tijd gaat snel, én zeker niet in de laatste plaats op dit plekje ! Heerlijk weer,geen muggen,serene rust,én last but not least,een uitzicht waar je alleen maar van kan dromen, overigens niks mis met de voorbije onderkomens, maar dit is wel heel speciaal.

Genoeg lofzang over mijn verblijf ,ik ben hier tenslotte om dit eiland te zien ,én met deze scooter zal dat zeker gaan lukken. Vandaag vast een voorproefje genomen, op mijn eigen tempeltje rond gereden,iets wat ik morgen nog eens over wil doen ,maar dan wat meer binnenweggetjes voor zover dat verantwoord is, maar mijn honda -tje brengt mij trouw naar boven.

Ook zou ik nog graag wat snorkelen, ook al is het hier geen tropische zee zoals Indonesië bv het schijnt toch de moeite waard te zijn

We zullen zien!

1. Romy van Zoggel:
    19 juli 2021
    Haiii oma, ik zie dat je het leuk hebt! Wel zo houden he😉 fijne vakantie nog!😊🚵‍♀️🏄‍♀️ gr: Romy
  2. Robèrt van Lith:
    20 juli 2021
    Beste Mariet, wat een mooi avontuur beleeft u! Mijn naam is Robèrt van Lith, verslaggever bij het Brabants Dagblad. Ik schrijf vooral over de gemeente Meierijstad, dus ook over Schijndel. En het lijkt mij heel leuk om een verhaal te schrijven over uw avonturen op de scooter in Italië. Zou u mij uw telefoonnummer kunnen mailen? Dan kan ik u heel binnenkort eens bellen in Italië. Mijn mailadres is [email protected]
    Alvast bedankt en geniet van uw mooie reis! Met vr. groet, Robèrt van Lith, BD
  3. Jan Wassenaar:
    20 juli 2021
    Je ziet wel je wordt "n hele bekende zoals jij de vacantie"s wil beleven? maar ik zie wel op de foto dat je "n flinke brommer hebt het lijkt wel "n motor, maar dat is jou wel
    toevertrouwt, geniet van het mooie weer en doe maar rustig aan.m.v.g.Jan en Fien
  4. Mari de Visser:
    20 juli 2021
    Mariet het is heel mooi op de fotos te zien een prachtig eiland geniet er maar van en dan krijgen we binnenkort misschien nog verslagen in de krant.
    Nelly Mari
  5. Coby Warmerdam:
    20 juli 2021
    Je hebt weer goed voor mekaar Mariet , weer een prachtige stek gevonden. Leuk die poeskes, herinneren jou natuurlijk aan die van jou. Eerst interview met de RAI nu contact leggen met Robèrt van Lith, kan ik het nog eens nalezen in onze krant het Brabants dagblad🤗🤗😂 Fijn om te horen dat je zo geniet. Groetjes Coby🙋🏼‍♀️😘
  6. Sia v Lith:
    20 juli 2021
    Mooi daar en Mischien ook nog smokkelen
    Goede ideeën heb je
    Ook onder water kan het heel mooi zijn ,vast ooit gedaan al
    Beste groet en veel plezier Groetjes Sia van Lith onze ontmoeting aan de viskraam om niet te vergeten 🤗
  7. Ria vd Meijden:
    20 juli 2021
    Hoi Mariet ,hier ben ik weer wij zijn nu weer thuis,heb je verhalen gelezen is wel heel geweldig allemaal en dan ook nog zo’n mooi stekje als onderkomen ,geniet er nog maar hoop dat je nog hebt kunnen snorkelen al is het dan misschien niet zoals Indonesië,zal zeker de moeite waard zijn.
    Groetjes van Ad en Ria