Trapani

27 mei 2017 - Trapani, Italië

Trapani,dit wordt de komende twee dagen mijn onderkomen,niet verkeerd,een heel appartement inclusief 3 ruime balkons, eigen keuken en badkamer met zelfs een wasmachine,wat wil je nog meer,en dat alles voor een schamele 22 euro !

Maar het gaat uiteindelijk over de omgeving, morgen maar eens eropuit,

Er word hier al eeuwenlang zout gewonnen,en wel van hele goede kwaliteit,zodat men uit de Scandinavische landen hier zout halen voor hun vis

En... Marsala schijnt een naam te hebben als het om wijn gaat, ben ik aan mijn geweten verplicht om daar ook maar even een kijkje te nemen,kan ik morgenavond tijdens het schrijven "er inne op vatte"

Kom ik er net achter,dat ik mijn jack nog in het vorige hostel heb laten hangen, gelukkig is dat niet ver van hier en langs een andere route,  ook weer mooi.

Gr Mariet.

1. Ria vd Meijden:
    28 mei 2017
    En heeft de wijn zijn belofte waar gemaakt lijkt me wel als ik de foto's bekijk zal de rest ook wel voldoen
    Geniet van de mooie omgeving .

Groetjes van Ad en Ria
  2. Jan Wassenaar:
    28 mei 2017
    Je bent zo in verwarring van de wijn dat je zelfs je jas vergeet maar het kan ook zijn dat je zo geniet? dat de rest op afstandje staat. maar de foto:s zijn mooi dus wij begrijpen wel dat het kan gebeuren veel plezier gr Jan en Fien
  3. Paul &Henriette:
    28 mei 2017
    Hallo Mariet hoorde van Toon dat je wer op pad bent wij wensen je een hele mooi reis. En genieten van je verhalen.

Gr. Paul & Henriette
  4. Leomar:
    28 mei 2017
    Marsala.... ja ja lekkere wijn.... Heerlijk effe relaxen in je luxe onderkomen....en tevens ons niet vergeten, je belevenissen door te sturen....