Rome

17 juni 2017 - Scanno, Italië

En zo ben ik weer vanuit Scanna, in Rome beland, waar ik 6 weken geleden vertrokken ben, maar eerst de tocht van vandaag,toch echt de moeite waard om een beetje voor om te rijden, bossen,bergen,en ruige natuur,heel erg dun bevolkt, met hier en daar,dorpjes,alsof ze hoog teren de berg zijn geplakt, stuk voor stuk, juweeltjes om te zien

Al slingerend bereik ik Tivoli, zo n  30 km voor Rome, het word steeds heter,ik heb beloofd,dat ik nog even bij een kennis langs ga, in Acilia, en dan zoek Ik mijn verblijf op ,nadat ik mijn scooter heb gestald bij de eigenaar, allemaal in de buurt van het station,zodat ik het allemaal  e lopen kan

De scooter verhuurder drukt me op het hart,dat ik hem morgen ook nog kan hebben, misschien doe ik dat wel,en zoek een mooi stadspark op...Maar......dat zien we morgen dan wel weer.

1. Ria vd Meijden:
    17 juni 2017
    Nou Mariet het zit er weer bijna op geniet er nog maar een paar dagen van en wel thuis ,daar kun je dan nagenieten van je bijzondere reis.
    Groetjes Ad en Ria
  2. Jan Wassenaar:
    18 juni 2017
    Nu je toch in Rome ben ga even langs bij de Paus en doe hem de groeten van ons je weet nooit waar het goed voor is.maar alle gekheid op "n stokje je heb het er toch maar mooi voor elkaar, je kan terug kijken op :n prachtige reis. ik zou zeggen tot ziens in de vertrouwde omgeving. gr Jan en Fien
  3. A. van Lokven:
    18 juni 2017
    Nou Mariet, het einde is in zicht. Ik heb niet zo veel gereageerd maar wel ontzettend genoten van jou verhalen. Ik hoor het wel uit jouw eigen mond hoe het allemaal is geweest, want ik neem aan dat je uren kunt vertellen. Goeie reis naar huis en tot ziens. Gr. Riek en Toon
  4. Coby Warmerdam:
    18 juni 2017
    Hoi Mariet nog ff relaxen in Rome. Wat een mooie reis heb je achter de rug, ik heb genoten van je avonturen. Ik hoor wel als je weer thuis bent onder het genot van een kopje koffie die verhalen die je nog meer hebt beleefd. Goede thuisreis, doeiiiii
  5. Mari de Visser:
    18 juni 2017
    Mariet het zit er bijna weer op wat zijn die zes weken achter afgezien toch snel voorbij gegaan een goede terugreis gewest en tot ziens in schijndel.
  6. Toon Van Boxtel:
    18 juni 2017
    Dat laatste stukje naar Heeswijk stelt nu niet veel meer voor, toch?
    Kom veilig thuis en tot binnenkort.
  7. Coby Warmerdam:
    18 juni 2017
    Hoi Mariet er is al een film over jou gemaakt, draait in de bioscoop en heet Wonder Woman. Ik wist het wel dat je ook al filmrechten hebt verworven niet alleen de krant.
  8. Leomar:
    22 juni 2017
    Whauw..... ongelooflijk mooi... en weer eens iets anders... een verkeersbod met overstekende beren..... Schitterend...