Rome

16 juni 2018 - Rome, Italië

En zo is het cirkeltje rond, terug waar ik vertrokken was ,wat een kontrast met gisteren, de enige toerist ,rust  ,én volop natuur ,én hier barst het van de toeristen, van over de hele wereld ,drukte van belang ,én natuurlijk heel veel cultuur ,ik ben hier nu voor de vierde keer ,heb natuurlijk niet alles gezien ,maar wel het belangrijkste ,ik vermaak mezelf hier nog een paar dagen ,denk dat ik morgen nog eens naar Tivoli ga daar is nog wel wat interessants  te zien,denk ik

Vanmorgen om 9uur vertrokken uit Pescasseroli ,én met 150 km voor de boeg zou ik in de vroege namiddag ,in Rome moeten zijn ,maar ik wilde persé  door de bergen rijden ,én ik moet zeggen het was prachtig ,die sporadische dorpjes ,alsof ze tegen de berg zijn aangeplakt ,in een uitgestrekte ,onbewoonde wereld van bergen en bossen,met steeds weer andere vergezichten .

Mijn hostel opgezocht ,een hapje gegeten,én rust źzzzz

1. Leomar:
    17 juni 2018
    Wat een GEWELDIGE FOTO'S.. Echt fantastisch... Vraag me wel af, zou het daar mooi en fijn wonen zijn????
    Lieve groet....neem mijn petje voor je af Mariet
  2. Jan Wassenaar:
    17 juni 2018
    De cirkel is haast rond, maar je kan terug kijken op :n geslaagde reis, je kan weer veel vertellen als je weer in je vertrouwde omgeving bent, maak er toch nog maar :n paar leuke dagen van dan kan je er voorlopig weer tegen gr Jan en Fien