Taormina

31 mei 2019 - Taormina, Italië

Herkenning ! Deze plek heeft iets idyllisch, aan de voet van de Erna waar ook al eens was .Vanmorgen richting Catania ,drukke stad ,even koffie gedronken, én toen ben ik richting Etna gereden ,maar waar ik al bang voor was ,het was daarboven best fris, na wat gewinkeld,én rond gekeken te hebben daal ik weer af, beneden is toch aangenamer.

Mijn gastvrouw heeft een bordje pasta met verse asperges, wat een verwennerij ,hoef ik verder niks te gaan eten.  avonds heb ik nog wat door het dorp gewandeld, wat een toerisme ! Uit alle hoeken van de wereld ,een groot verschil met die bergdorpjes! !

Er is een bruiloft ,én dat is een feest alleen al om te zien iedereen in gala kleren, muziek erbij,dat het feest compleet maakt, ontspannen tussen de toeristen, de romantiek spat ervan af ,heel leuk om te zien,jammer geen foto's kunnen maken....

Morgen verder.

1. Mien van der Zanden:
    31 mei 2019
    Gelukkig kun je weer je plan trekken zeggen de Belgen. Niks voor jou om je steeds te moeten aanpassen aan het weer.Al was het een bekend plekkie toch weer wat anders te zien .ook leuk om zo'n bruiloftsfeest mee te maken. Jammer dat het op die manier hier bijna niet meer gebeurd. Ze trouwen veel vaker,maar de romantiek is verdwenen dacht ik. Afijn ik geloof niet dat je daar voor naar Italië bent gegaan. Was een mooi boek maar ik heb het uit zeg ik altijd. En ik denk dat je het met me eens bent. Genoeg gezeverd. Morgen gezond weer op de scooter goede reis en groetekussssss
  2. Jan Wassenaar:
    1 juni 2019
    Zoals ik van de week heb gehoord is de Etna weer aan het vuur spugen dus denk wel aan je voeten? verder is het wel leuk om ook "n feestje mee te maken op "n andere manier
    als bij ons ,en zo te lezen is het weer ook weer beter geworden. dus geniet er van gr Jan en Fien