Taormina

10 juni 2017 - Taormina, Italië

Het is net of ik niet weg ben geweest, en toch ben ik alweer een jaar ouder,maar deze plek vond ik zo bizonder,dat ik  hier nogmaals langs ging,vorig jaar heb ik mezelf gefocust op de Etna,maar er is hier nog zoveel meer te zien,en de uitzichten liegen niet!!!

Het toerisme ,daar moet je doorheen kijken, want dat is een beetje code d azuur achtig, maar de sprookjesachtige balkonnetjes vol met bloemen,en de overdadige oleander,en bouganville, geven een romantisch sfeertje .Ik zei al,toerisme speelt hier de hoofdrol, hje ziet geen alledaags leven zoals in het binnenland, alleen vakantievierende toeristen en uiteraard badgasten ,ik zit hier aan de boulevard, met recht voor me het mooiste eilandje van Sicilië, zo zegt men, het word ook veel getoond op folders,het heet isola bella,en je hoeft geen Italiaans gestudeerd te hebben om te begrijpen dat dat mooi eiland betekende, ik ga er morgen maar eens kijken.

Met de foto 's wil het momenteel niet zo lukken,mijn telefoon raakt vol,maar eens kijken wat ik daaraan doen kan,

Tot morgen.

1. Leomar:
    11 juni 2017
    Ohh dat ia jammer... kun je ze niet opslaan op google ergens????? Mis je foto's..... En zeker voor die van morgen op je Isola bella... Slaap lekker...ik geniet met je mee...
  2. Jan Wassenaar:
    11 juni 2017
    Al ben je "n jaar ouder geworden je bent toch niet vergeten hoe het vorig jaar was. nu kun je verder gaan ,waar je vorig jaar bent gebleven . je praat over plaats namen waar ik nog nooit van gehoord heb maar het zal wel zeldzaam mooi zijn geniet er van gr Jan en Fien
  3. Mari de Visser:
    11 juni 2017
    Mariet ga toch maar even kijken op eiland isola bella,want je bent aan de laatste reisdagen,geniet er noch maar eventjes van
    groetjes Nelly Mari
  4. Toon Van Boxtel:
    Hoi Mariet
    Ik dacht dat jij pas volgendevweek jarig was. Dus alsnog van harte. Mooi, die foto dat je in de rivier staat. Lang geleden heb ik daar ook zo gestaan om af te koelen. Omdat Johannes de doper die dag afwezig was heb ik mn hoedje zelf vol water geschept en opgezet ( om af te koelen).
    Bedankt weer voor de machtige verslagen.
  5. Mien van der Zanden:
    11 juni 2017
    Het is of ik een boek aan het lezen ben .het blijft spannend ik geniet er echt van ,groetjes en houdoe wanne.