Rome

11 juni 2019 - Rome, Italië

En zo  is het cirkeltje weer rond ,en is mijn reis weer aan het eind. Gisteravond nog even gebeld met een vroegere vriendin die hier al 50 jaar woont ,ze vond het leuk als ik nog even langs kwam, als dat dan rond de middag was kon ik mee eten,  Ik moest nog 140 km  dus zo gezegd zo gedaan, en we hebben nog gezellig over vroeger zitten keuvelen en het was zo bij vijven voordat ik vertrok!

Mijn scooter die mij overal bracht waar ik zijn wilde,weer netjes ingeleverd en op zoek naar mijn hostel ,gunstig  gelegen,tegenover het station, ik hoef morgenvroeg de straat maar over te steken waar de bus komt naar het vliegveld

Al met al kan ik toch terugzien op een fijne geslaagde,en bezienswaardige  vakantie, waarin ik ook weer een ander stuk van het mooie Italië heb gezien en veel vriendelijke ,en  behulpzame mensen heb ontmoet ondanks het wéér,dat in het begin niet echt meewerkte ,maar ...na regen komt altijd weer zonneschijn,

Jullie allemaal hartelijk dank voor de leuke reacties en meeleven, ik vond het geweldig en.....de koffie staat klaar

Gegroet Mariet

1. Sjan Jongeneel:
    11 juni 2019
    Och wat snel gegaan weer. Hele fijne terugreis en we zien elkaar weer in HD. Groetjes
  2. Mien van der Zanden:
    Goede thuisreis en groetekussssss
  3. Toon Van Boxtel:
    11 juni 2019
    Welthuis Marier. We kijken uit naar de volgende keer.
  4. Jan Wassenaar:
    12 juni 2019
    Welkom weer in het vertrouwde land , Dus alle tijd om toch weer "n route uit te stippelen? maar neem eerst maar je rust dat zal ook wel nodig zijn na al die inspanningen je wordt er ook niet jonger op Ha Ha gr Jan en Fien
  5. Ria vd Meijden:
    12 juni 2019
    Nou het zit er dus weer op wat heeft het snel gegaan en als ik zo de foto’s bekijk en je verhalen lees heb je een super mooie reis gehad je wordt steeds beter in het vinden van oplossingen lijkt het maar dat komt natuurlijk door je eigen gezegdes,er is overal een oplossing voor.
    Nou Mariet een goede reis terug groetjes en tot ziens
    Ad en Ria
  6. Roos:
    12 juni 2019
    Weer een heel leuk stukje! Wat leuk dat je haar weer gezien hebt :)