Rome

14 mei 2019 - Rome, Italië

Alweer een jaar ouder belandt ik wederom in Rome ,tis net of ik niet ben weggeweest !mijn onderkomen is recht tegenover het station dus kan niet beter. Ik had onderweg  of kontakt met mensen uit Nistelrode die een paar dagen Rome gingen bekijken, we hebben een paar tips uitgewisseld en elkaar goede reis gewenst, Het is hier momenteel zwaar bewolkt,én ook voor morgen worden er buien verwacht, maar het is zeker niet koud.

Ik heb mijn koffer alvast gedumpt bij de scooterverhuurder,én een hapje gegeten en morgen gegetwirgebeure, ik heb er weer zin in,

Gr Mariet

1. Toos v.Wordragen:
    14 mei 2019
    Ook toevallig, dat je mensen uit je buurt ontmoet, als je morgen op pad gaat, hoop ik voor je, dat het droog blijft. Tot morgen en welterusten. Gr. Toos
  2. Coby Warmerdam:
    Voor zometeen welterusten , ik hoop idd dat het droog blijft tijdens je rondreis. Groetjes Coby
  3. Roos:
    14 mei 2019
    Hopelijk wordt het toch nog mooi weer! Veel plezier!
    Groetjes Roos
  4. Mien van der Zanden:
    15 mei 2019
    Hoi Mariet Ga vooral genieten .wij lezen graag wat je meemaakt. Groetekussss
    Jij treft het altijd dat je bekende mensen ontmoet dat is fijn
    om zo/n trip te beginnen ik hoop dat je "n paraplu bij je hebt
    anders zal je :n dag op bed moeten blijven,ha ha maar wij horen wel hoe het afloopt gr Jan en Fien