Perugia

2 juni 2018 - Perugia, Italië

Wat zal ik nu toch weer eens vertellen...dat ik tot vanmiddag een uur geslapen heb!! Wat een schande, daarvoor ben ik toch niet hier?!?!

Maar, nu kan ik weer met frisse moed verder ,dus eropuit!  Perugia is een provinciestadje zoals zovele hier ,op ee  heuvel gebouwd ,én heel erg oud(middeleeuws) én sfeervol

Ik dwaal hier ee  paar uurtjes rond, de dag is kort vandaag, je kunt tenslotte maar een ding tegelijkertijd doen ,hierbij wat beelden van vandaag.

Morgen ga ik naar de infiorade in Spello, wat dat betekend zien we morgen dan wel weer. DOEIII

1. Anja:
    2 juni 2018
    Je hoeft je niet te schamen om een keer lekker bij te slapen, je wordt per slot binnenkort toch weer een jaartje ouder en ik denk dat er van jouw leeftijd niet veel zijn die net zo fit zijn dan jij. Mooie foto's , geniet ervan.
  2. Rikie:
    2 juni 2018
    Ja Mariet soms moet je het motortje opladen en even bijtanken
    Wij genieten mee van je reis,nog veel plezier !!!!!
  3. Maria van der Zanden:
    2 juni 2018
    Goed gedaan een keer lekker bij slapen,super mooi om al je verhalen te lezen, en zo reizen wij een beetje met je mee.
    Nog een mooie reis en veel plezier!
  4. Cathrien:
    3 juni 2018
    Ziet er allemaal weer fantastisch uit.Wat het uitslapen betreft zul je het wel nodig gehad hebben!

Je hebt alweer heel wat km achter de rug en zo reizen we "gezellig" met je me en wat de temperatuur van de laatste dagen betreft was dat niet zo moeilijk.

Nog veel plezier !

Groetjes..
  5. Jan Wassenaar:
    3 juni 2018
    Al was de tijd maar kort je heb toch weer mooie foto"s gemaakt de dag was wel kort maar dan maak je de avond maar wat langer met "n klein glaasje wijn, dat zal je wel goed doen.veel succes en tot morgen gr Jan en Fien
  6. Diny:
    3 juni 2018
    Hoi Mariet Wat lekker dat je zo lang geslapen hebt je het het vast nodig .Wat heb je weer mooie foto s bestuurt! Geniet weer van deze dag Diny mis jej
  7. Mari de Visser:
    3 juni 2018
    Mariet het is prachtig volgens op de fotos te zien geniet er nog maar even van het is zo voorbij.
    Groetjes Nelly Mari
  8. Leomar:
    7 juni 2018
    Schitterend.... en wakker worden met alleen maar vogelgeluidjes.... geen wonder dat de morgen dan al eens kan uitlopen...