Formia

10 juni 2019 - Scauri, Italië

Het ritje vandaag was kort, door omstandigheden,  bleef ik maar een dag in Gaeta nu zit ik 8km verderop, in Formia. Vanmorgen eerst een tochtje gereden  naar een hoog gelegen dorpje  vanwaaruit,een mooi uitzicht  op de baai van Gaeta.  Dan  heb ik een plekje opgezocht, op een rustig strandje , daarvoor moest ik wel een heleboel trappetjes af! Badpak aan en de zee in toch wel even lekker, met de nadruk op even. Mooi zandstrand ,tot ik dacht  daarginds links op die rotsen ,is het misschien wel leuker, dus ik die kant op,toen ik echter dichterbij kwam, zag ik dat hier enkel natuuristen zaten,ik had wel bordjes gezien,met Italiaanse tekst, maar mezelf niet erin verdiept. Rechtsomkeer .maken vond ik ook raar dus liep ik maar door tot de rotsen. Eenmaal daar had ik al gauw mijn buik (En mijn neus)vol van de stank !!die rotsen werden kennelijk als openbaar toilet gebruikt !

Mijn zwem avontuur ,was meteen over,dus ging ik die lange trapt maar weer op 290   treden pffft .

Ik zoek mijn verblijf op, maar het is nog te vroeg vlakbij is een natuurpark, vlakbij het strand, laat ik daar maar een kijkje nemen, en voor ik het in de gaten heb,ben ik een uur verder,en heb nog een paar mooie echte natuurfoto s gemaakt Zo en nu een lekkere douche,het is snikheet.mijn gastvrouw heeft pizza bestelt en ik haal nog wat kleinigheidjes, want morgen is de laatste dag.

1. Diny:
    11 juni 2019
    Wat zijn het weer mooie foto's en nu weer naar huis een goede reis . Met veel moois om op terug de denken . Tot gauw Mariet kus Diny
  2. Coby Warmerdam:
    11 juni 2019
    Jonge jonge zo'n zware tocht gehad om stinkende rotsen en blote mensen te spotten (hahaha) gelukkig heb je geen foto's van hun gemaakt. Maar de natuur blijft mooi nog ff genieten Mariet, denk wel regelmatig aan jou daar in Italië, je krijgt de groetjes van Jeanne was ik gisteren ff op de koffie. Lieve groetjes Coby
  3. Jan Wassenaar:
    11 juni 2019
    We horen wel dat het toch niet altijd meevalt maar je had je badpak ook gerust uit kunnen trekken dan val je minder op als in je badpak? aan alles komt "n eind je hebt veel gezien en alles is zonder echte problemen verlopen dus wat wil je nog meer, wij wensen jou "n heel voorspoedige terugreis en dan horen wij de verhalen uit je belevenissen gr Jan en Fien
  4. Rikie:
    12 juni 2019
    Ik heb genoten van je reis en wens je nu een goede reis naar huis Groetjes Rikie