22 September

23 september 2022 - Broome, Australië

Ik rijd vandaag weer vanuit Cape Leveque weer terug richting Broome, maar zover kom ik niet.

Willie's kreeg, trekt mijn aandacht,en ik sla meteen rechtsaf, maar dan...er staat een bord 5km naar Willie's kreeg, dat is trouwens een parelkwekerij,en ik waag het erop

Vijf km over deze weg, dat moet kunnen ,maar na die 5 komen er nog 7.5 bij oké, als het niet erger word... mijn banden zijn weer op spanning en dat maakt het er niet comfortabeler op.

Het landschap word,er alkmaar mooie op, en als ik uiteindelijk op eer "camping" beland ..waaaw wat een plaatje en ik ben nog wel de enige. Het uitzicht is "marveles"

Zie fotos, en ik krijg een still verlangen om mijn flesh bubbles  open te maken en hier still ven te genieten....

1. Thea:
    23 september 2022
    Groot gelijk, niet doen is n gemiste kans!
    Have fun dear...gr Thea en de boef
  2. Roos:
    23 september 2022
    Wauw wat ziet het er mooi uit! lk zou inderdaad lekker die fles bubbels open trekken bij zo'n mooi uitzicht ;)
  3. Sia v Lith:
    23 september 2022
    Zeer de moeite waard geweest Neem je moment met de bubbels Geweldige ervaring !!
  4. Ria vd Meijden:
    23 september 2022
    Na jou te hebben gevolgd kan ik niets anders zeggen dan dat alle ingrediënten voor avontuur aanwezig zijn,tjonge zeg wat ‘n beleving en wat een mooie foto’s allemaal die lijkt mij zo gaaf allemaal en soms misschien ‘n beetje afzien,al met al de reis van je leven denk ik zo wij wensen jou nog veel van die bijzondere momenten al dan niet met ‘n fles bubbels,geniet er van.
    Groetjes Ad en Ria