12 september timber creek

12 september 2022 - Timber Creek, Australië

"Sla rechtsaf,en rijd 285km over Highway number one"

Zo begon van daag mijn trip,en ik wist meteen,waar ik aan toe was. Om 10 uur vertrokken en om 13.30 was ik hier, in Timbercreek,ik ben op die hele afstand grofweg 25 autos  tegengekomen en 2 hebben me gepasseerd , ....het is niet meer dan een hotel+camping en een tankstation, ieder die hier langs komt stopt hier, want de volgende plek,waar ook maar iets van service te vinden is,is Kununurra  hier 230 km verderop, dat is mijn verblijf voor morgen

Eerst vandaag hier maar eens oriënteren,er is een zwembad op de camping, maarhet water is vreselijk koud verontschuldigd de receptioniste, nou dat ga ik meemaken... wel of geen zwempak, dan met kleren maar erin ga ik

Het water is heerlijk,en ik ben de enige dat het begrip koud, hier een andere dimensie heeft,is voor mij wel duidelijk... ik ben lekker afgekoeld  .

Achter de camping is een aftakking van de victoria river, waar  crocodillen zouden zitten ,ik ga zometeen een kijkje nemen, wat ik al wel zag zijn vliegende honden,dat zijn een groot soort vleermuizen en maken een hoop herrie, ze hangen met bosjes in de bomen.

1. Joep:
    Gaat goed Mariet. Ga maar lekker verder
  2. Thea:
    12 september 2022
    Ja dit is t echte Australië een echt avontuur, doe voorzichtig he...gr Thea en pluis
  3. Jan Wassenaar:
    12 september 2022
    Zo zie je maar ho groot Autralie is maar je heb toch weer beschutting gevonden,
    ik heb gehoord 249 maal zo groot als Nederland, je foto"s zijn erg mooi en ik hoop
    dat je in het echt ook die beesten kan zien.niet te kort op de kant want ze lusten
    alles. m.v.g. Jan en Fien
  4. Sia v Lith:
    12 september 2022
    Oei de soort vleermuis Je bent niet bang Even zwemmen doet wonderen Fijne dag en benieuwd na de krokodillen
    Mooie ervaring,Fijn niet druk op de weg,en je bereid je goed voor Succes en mooie reis
  5. Sia v Lith:
    Gaf reactie waar blijft ? Iets fout gedaan
    Oei vleermuis niet bang Zwemmen doet wonderen Benieuwd na krokodillen Fijn rustig op weg,en je bereid je goed voor Succes ,mooie reis
  6. Mien van der Zanden:
    12 september 2022
    Je gaat weer als de gesmeerde bliksem. Mooie foto's. Maar heb je al een naam voor je camper, en hoe gaat het slapen?Ja ze moet weer alles weten🤔Je ziet maar weer wat de een koud vindt, is voor zo'n globetrotter als jij lekker verfrissend. Wens je een fijne voortzetting en pas op voor grote en kleine beesten. Go girl en toedelemisjoe groetjes.
  7. Mari de Visser:
    12 september 2022
    wij genieten van je mooie verhalen en fotos en wat het zwemmen betreft goed bekeken zijn de kleren ook meteen gewassen groetjes nelly mari
  8. Marcel van zoggel:
    Zet 'm op moeders 😃😃😃🤣🦇🦇🦘🦘