12 Oktober

12 oktober 2022 - Perth, Australië

Vandaag was grotendeels een toer-dag, vanmorgen uit Kalbarri vertrokken, en zo'n 300km  verderop geland,in Jurrien Bay.Het landschap veranderde gaanderweg,je ziet sporadisch,wat graanvelden,afgewisseld met schapen,maar toch ook nog steeds stukken, met wildernis,als je dan vergelijkt met ons landje, daar moet iedere meter "bevochten " worden...

Vanmorgen nog langs een surrealistisch roze meer gereden,en een ontmoeting gehad met een alleraardigst australies meisje. Ik zou een foto willen maken van dat meer,maar mijn batterij was leeg... en zei boodschappen aan om een foto voor mij te maken, en dan zou ze die wel naar mij toe mailen.Zo gezegd zo gedaan, en we hadden een leuk gesprek,en namen hartelijk afscheid . Die foto heb ik nog niet gehad, maar als ik ze krijg zien jullie het wel !

Langs dat meer stond trouwens een fabriek van BASF, dus of die roze kleur nou zo natuurlijk was, betwijfel ik.

1. Mari de Visser:
    12 oktober 2022
    Mariet fijne reis verder nog even en dan weer naar Nederland groeten nelly mari
  2. Mien van der Zanden:
    12 oktober 2022
    Het aftellen gaat beginnen, zolang naar uitgekeken en nu lijkt het of je gisteren weg ging. Wat heb je veel gezien maar wat zal je nog veel te vertellen hebben. Maak nog maar een fijne eindsprint. En toedelemisjoe en groetjes
  3. Jan Wassenaar:
    13 oktober 2022
    Je wet toch wel dat je de batterij toch altijd op moet laden ?? wij verheugen ons op
    die mooie foto"s is de batterij leeg.maak je geen zorgen het komt allemaal wel goed.
    Kijk maar goed om je heen dan zal je nog vele mooie momenten meemaken.
    wij wensen jou nog heel veel plezier. Jan en Fien
  4. Sia v Lith:
    13 oktober 2022
    Dagen gaan hier snel ,moest van de 12e inhalen en dan heb ik tot nu toe alles gelezen van je Top
  5. Sia v Lith:
    13 oktober 2022
    Zie mijn reactie niet terug Iets fout gedaan Maar tot nog toe echt alles gelezen Top !!!