Rome

17 juni 2018 - Rome, Italië

Rome, ja er valt veel over te zeggen,én veel te zien, ik ben hier nu voor de vierde keer,én heb ondertussen al heel wat rond gecrossd,én veel gezien, ik heb soms medelijden met die duizenden toeristen,die alles te voet , of met het openbaar ver oer moeten doen ,inclusief wachten, in de snikhete zon.

Want aan toeristen geen gebrek ,net als in Florence,  is de hele wereld hier vertegenwoordigd, op mijn kamer slapen nog twee jongens, een uit Canada,én een uit India.

Ik was dus als het ware,de stad ontvlucht, naar Frascati ,dat ligt zo n 20 km buiten de stad, ik heb er een wandeling gemaakt, en daarna doorgereden  aar Rocca di Papa ,een dorpje op een heuvel , wat gezeten en genoten van het uitzicht, het was er een stuk minder heet dan in Rome ,wel zo lekker

Tivoli houd ik nog in mijn planning ,maar morgen  ,heb ik afgesproken met een vroegere vriendin die hier al meer dan 50 jaar woont , dus; kunneweturnoggisoverhebbe  ! ! ! Tot morgen

1. Leomar:
    17 juni 2018
    Ja wat zal ik schrijven..... Meer dan fantastisch wat je allemaal doet, ziet en onderneemt... Chapeau...
    Lieve groet
  2. Roos:
    17 juni 2018
    Hoi oma, mooie fotos bij een mooi verhaal! Goed bezig!
  3. Mien van der Zanden:
    17 juni 2018
    Veel mooie fotos en verhalen Maar begin je wel te missen, Dus nog een fijne afsluiting en ik zeg vast tot ziens.En groetekusssssssssssssss
  4. Jan Wassenaar:
    18 juni 2018
    Je ziet toch wel dat jij geluk heb met je motor dan hoef je niet ver te lopen,alles op je gemak bekijken is wel zo fijn,die oude vriendin zal wel op kijken dat jij alles onderneemt en er zo goed uit ziet, we hebben goed weer besteld voor jou als je terug komt dus wie weet gr Jan en Fien