pescasseroli

15 juni 2018 - Pescasseroli, Italië

Zit momenteel in de kroeg!wat net op tijd binnen voor een hapje toen de regen met bakken uit de hemel viel!
En dat terwijl ik vandaag op zo'n en droog weer hard gerekend ,dat wat nl de voorspelling ,waarop ik mijn plan hadden ge
Baseert
Een mooi tochtje met scooter van ongeveer 40km met aansluitend een wandeling naar een waterval, dat wat het plan en dat lukte ook,met daarbij de vermelding , dat het tochtje geweldig was en de wandeling ook ,in stralend weer en dan naar een waterval die genoemd in naar paus johannes paules de tweede die hem zelf in hoogst eigen persoon heeft ingewijd in 1985 , wat wil je nog meer!!!
Zover alles kits maar toen ik afdaalde naar beneden, kwamen dreigende wolken opzetten en ik wat net voor de bui binnen en zit nu aan een wijntje....hopelijk word het zometeen droog!!

Én dat werd het ,jammer van het uitzicht op de terugweg ,maar het was toch weer een hele mooie dag.

Morgen naar Rome!!!

1. Mien van der Zanden:
    15 juni 2018
    Wä bende toch 'n bof bibske,alles zien en doen en dan nog vur de buij binnen Ik zeg dan proost .Wá kunde gé goewd plénnen.Ge het oew wijntje zeker wir verdient vandaag.Geniet er nog maar lekker van.De gebruikelijke groetekussssssssssssss
  2. Diny:
    15 juni 2018
    He dat is geluk hebben alles toch gezien wat je had geplant zonder nat te worden neem nog maar een lekker wijntje en geniet van al dat moois . DOEI tot gauw weer
  3. Jan Wassenaar:
    16 juni 2018
    Eerst "n hapje daar na aan de wijn je zult je lijntje wel houden,Ha Ha maar je zult alles mee moeten maken. geniet met volle teugen dan kan je altijd terug kijken op "n prachtige vakantie. gr Jan en Fien
  4. Ria vd Meijden:
    16 juni 2018
    wow wat is de natuur toch mooi,en die waterval,kan geloven dat je genoten hebt dan is een bui niet zo erg zeker als je het voor bent.
    Nou Mariet nog een fijne tijd.
    Gr.Ad en Ria
  5. Leomar:
    16 juni 2018
    Dat hapje en wijntje heeft gewoon zo moeten zijn....zonnetje kwam terug....wat een schitterende omgeving... Prachtig..
    Ennnn wat een bloemen onderweg.. nu zie ik toch wel het verschil....hier weinig tot geen regen...weinig tot geen bloemen... (maar hou van wel ons dorre landschap) des temeer geniet ik van de bloemenpracht elders....
    Lieve groet