Mariet van Zoggel

Video’s:

Over mij

Een reislustig Oudje...

Wie zegt, dat het hier om de hoek niet mooi is, ik in ieder geval niet, deze foto is vanuit mijn voordeur....Maar het bloed kruipt ... juist ja ,en dus na al die Coronaperikelen dacht ik; nu of niet meer, en dus heb ik het er maar op gewaagd,en reis af naar Australië  om daar met een 4wdr camper de westkust te ontdekken !  Op 5 Sept. Gaat het dan eindelijk gebeuren!!!

mijn plan is om in 40 dagen van Darwin  naar Perth te reizen,door de Kimberley (outback)  naar Broome,en dan richting Perth .

Ik heb er zin in !!!

Over mijn reis

Waarom in je comfortzone blijven,als daarbuiten nog veel meer te beleven valt!

Bezochte landen

Ik heb 37 landen (15%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Bolivia, Cambodja, Chili, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gibraltar, Guatemala, Honduras, Indonesië, Italië, Kenia, Kroatië, Laos, Luxemburg, Marokko, Nederland, Nicaragua, Oeganda, Oostenrijk, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Peru, Polen, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigde Staten, Zwitserland.