Sciacca

30 mei 2017 - Sciacca, Italië

Alweer een nieuwe dag,en een nieuwe bestemming,Sciacca wel te verstaan.

Het was een mooie tocht van krap 100 km, door een lappendeken van landbouw,vooral druiven en graan,afgewisseld met olijfbomen, heel anders dan de ruige rotsen van San Vito lo Capo,met her en der in de bergen verspreid, limestonegroeven.

Van deze plaats,heb ik nog niet veel gezien, komt morgen,wel heb ik in de namiddag nog een tochtje ondernomen,naar Caltabellotta ,het ligt hier in het achterland, en mijn kaart gaf aan dat het een mooi uitzicht bood, en dat was niks teveel gezegd

Ook de rit erheen was zeer de moeite waard,kijk zelf maar!

Gr Mariet

1. Rikie:
    31 mei 2017
    Mooi Mariet wat kunnen we lekker mee genieten ,nog een fijne reis en een goede

Hoi Mariet ,
    Wat kunnen we toch fijn meegenieten van jouw mooie foto's nog veel plezier en goede reis het is daar prachtig.
    Groetjes van ons.
  2. Jan Wassenaar:
    31 mei 2017
    Je praat over honderd k.m of het niks is maar jij met dat race monster heb jij het zo voor elkaar,geniet toch maar va het mooie vergezicht,de foto:s wijzen uit dat het daar erg mooi is. ik zou zeggen geniet er van en maak maar mooie foto:s gr Jan en Fien
  3. Toon en betsie:
    31 mei 2017
    Beste Marietje, Bij deze even een kort bericht dat we al je avonturen op de voet volgen! Wij vinden het dapper dat je het toch maar weer doet! We wensen je nog een mooie reis met mooi weer. Zodra je weer in Nederland bent, doen we gauw een bakkie koffie! Dan zul je vast veel te vertellen hebben! Veel liefs en groetjes van Toon en Betsie Heesakkers
  4. Leomar:
    1 juni 2017
    Nee, niets teveel gezegd...... Whaauw wat een prachtig dorpje..... Hoe mooi is toch onze planeet.... Geniet met je mee...