San Marcella de Pistoiese

25 mei 2018 - San Marcello Pistoiese, Italië

En zo ga ik de kust verlaten ,én rijd met een omweg naar Marcella.... ik zit ruim in de tijd, én volg de werkelijk s schitterende route door de bergen ,aan bochten geen gebrek (ook aan motorrijders niet)  maar het uitzicht is faschinerend.

Overal marmergroeven op de onmogelijkste  plekken, zo lijkt het, maar na zoveel bochten,kom je er toch vlakbij.

Onderweg soms joekels van vrachtwagens, diepladers,die dan 2 van die reuzenblokken marmer vervoeren, je zou zo zeggen daar kunnen er nog wel vijf meer op, maar ik heb ze niet op de weegschaal gehad.....

Die  vrachtwagens maken bij iedere bocht een oorverdovend lawaai, ook zij moeten via die slingerweg   naar beneden!

Na de nodige stops, én koffiepauzes, ben ik rond vier uur op  mijn plekkie voor de komende  twee dagen ,het was een schitterende tocht.

Tot morgen.

1. Roos:
    25 mei 2018
    Hoi oma! Het ziet er weer prachtig uit! Gelukkig hoef je op de scooter geen marmere blokken mee te nemen;)
    Groetjes roos
  2. Leomar:
    26 mei 2018
    Goh Mariet wat prachtig.... Geniet met je mee.....Schitterend
  3. Jan Wassenaar:
    26 mei 2018
    Mariet je ziet wel elke dag is anders en dat maak jij toch maar mooi mee,niet te veel koffie pauzes anders gaat er te veel tijd verloren?? maar aan de mooie foto:s te zien zal dat wel lukken gr Jan en Fien