Rome

17 mei 2018 - Rome, Italië

Het ZOU gisteren zijn, maar het WERD vandaag, door mijn eigenschuld, was ik te laat bij de gate en die was gesloten !

Volgende dag om half drie.... en dus zit ik hier nu weer in Rome , voor de derde maal,zo werd me door de scooterverhuurder, op het hart gedrukt!

Doordat ik een dag later kwam, waren mijn plannen hier ook in de war gestuurd, wat inhield, dat ik een ander onderkomen moest zoeken,overigens niet zo moeilijk, ware het niet, dat Google Maps mij steeds naar de andere kant van de straat stuurde, maar met behulp van een paar aardige jongeren, vond ik mijn plekkie

De uitbaters waren twee Pakistaanse jongeren, aardige lui die net begonnen waren aan de ramadan,en wat hier in Rome niet meeviel,zo zeiden ze  met een hele andere cultuur dan zij gewend waren ,en de tijd van zon op_ tot zon onder langer duurde dan in Pakistan

1. Diny:
    Hoi Mariet Wat een pech ,maar je bent er nu geniet ervan groetjes Diny
  2. Irene:
    17 mei 2018
    Nou Mariet je gaat er weer voor. Ik wens je een fijne vakantie. Pas goed op jezelf en geniet ervan.
  3. Roos:
    Hoi oma!
    Is het een beetje lekker weer daar? Een fijne vakantie en ik ben benieuwd naar de rest ;) groetjes Roos
  4. Marij:
    17 mei 2018
    Dat was wel pech dan,maar je bent er nu en jij gaat lekker genieten van je vakantie,fijne vakantie.gr.Marij
  5. Mien van der Zanden:
    17 mei 2018
    Hoi Mariet,Fijn om weer met je op reis tegaan,En alle goede dingen in drieén .Laten we 't goede dan maar weg laten.Ga lekker genieten! goetekussssssMien.
  6. Toos v.Wordragen:
    18 mei 2018
    Hoi Mariet, een hele fijne vakantie en heel leuk dat we je weer kunnen volgen. Hoe lang ga je op avontuur. Gr. Toos
  7. Mieke van der Sangen:
    Hoi , mariet,
    Alles komt goed, dat zie je maar weer!!
    Geniet ervan , en zorg goed voor jezelf!!!
    Groetjes Mieke
  8. Coby Warmerdam:
    18 mei 2018
    Ciao Mariet, fijn dat het nu wel is gelukt en je veilig bent geland. Ik ga je met veel plezier volgen en je komt nu in de mooie streek waar Elly (mijn zus) en Ik ook zijn geweest. Het is er zo mooi, geniet er van. Groetjes van ons El en van mij.🙋🙋
  9. Jan Wassenaar:
    18 mei 2018
    Je kan zien dat wij allemaal ouder worden er gaat wel eens wat mis>maar dat heeft iedereen.Wij hopen toch dat jou
    vakantie er niet onder lijdt maak er iets moois van onze
    trip zit er al weer op, dus wij wachten op jou volgende
    verslag. Gr Jan en Fien
  10. Mari de Visser:
    18 mei 2018
    Mariet fijne vakantie,dat hadden wij je al toegewenst,geniet nou maar van dat zal lukken jou kennende.
    groetjes nelly-mari