Perugia

1 juni 2018 - Florence, Italië

Ja Perugia was vandaag mijn doel, 150km zuidelijk in Umbrie.

De rit erheen was afwisselend ,eerst veel wijnbouw, én dan olijven.

Ik was redelijk op tijd, én na wat zoeken,kwam ik op een plek waar ik eerder was... drie jaar geleden toen ik met mijn eigen scooter, naar de Amalfikust toerde.

Maar...op dit moment, was er iets mis gegaan met mijn boeking ,dus geen plek

!Nadat ik kontakt had met booking. ,én zij mij gratis annuleerde, had ik ondertussen een ander onderkomen gezocht,op 8 km hiervandaan,een heel appartement voor dezelfde prijs,boven op een berg, met een uitzicht!!!!!!!!

Inclusief  Nederlandse informatie  over Umbrie ,dus huiswerk zat!

I

1. Toon en betsie:
    1 juni 2018
    Hallo Marietje, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je reis en wat beleef je weer allemaal veel avonturen met de scooter. Elke dag kijken we met veel belangstelling uit naar jouw nieuwe belevenissen! Liefs en groetjes, Toon en Betsie
  2. Jan Wassenaar:
    1 juni 2018
    Ik zie wel dat het in die bovenkamer wel goed zit wandals de van drie jaren geleden gelijk herkent dan zit hel wel goed , gelukkig heb je ook gelijk weer "n ander onderkomen gevonden,jij zit niet voor een gat gevangen,
    verder geniet er maar van gr Jan en Fien
  3. Mien van der Zanden:
    1 juni 2018
    Niet alleen je boven kamer,maar ook jou onderdanen hebben het goed gedaan.Alles wat je ons hebt laten zien.Daar zitten heel wat loop kilometers bij.En je hebt nog 'n paar weken voor de boeg.Dus op tijd je wijntje en rust voor Trijntje.Geniet verder van je avontuur wij genieten mee heel veel groetekussssssss.
  4. Leomar:
    7 juni 2018
    hartstikke tof weer.... sorry voor de late reactie... Was een kleine week erop uit....