Forte dei Marmi

24 mei 2018 - Massa, Italië

Vanmorgen maar even goed uitgeslapen,het is tenslotte vakantie.

Het plan was om vandaag een marmergroeve te bezoeken, maar er was vanmorgen zo'n  dikke bewolking, dat ik het nog even heb aangezien, én het uiteindelijk heb afgeblazen, mede omdat ik gisteren op mijn eigen houtje bij zo'n  groeve ben geweest.

Ik de namiddag,heb ik nog een paar bergdorpjes bezocht, allemaal in een doodlopende weg, die eindigde in een oude marmergroeve ,of de tijd heeft stilgestaan!

Morgen verder.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leomar:
    25 mei 2018
    Ohhh Mariet wat een schitterende foto's.......(gezond) jaloers....Fantastisch
  2. Diny:
    25 mei 2018
    Wow wat een mooie foto,s daar wordt je toch helemaal blij van en ik ook .lieve gr Diny
  3. Toos v.Wordragen:
    Prachtig, wat mooi daar,
  4. Mien van der Zanden:
    25 mei 2018
    Mooi dat je op tijd je rust neemt.Als je fris op je broem broemmmm stapt en je vakantie gevoel mee neemt is dat lekker ontspannend Wederom prachtige foto's.Nog veel reisplezier en we genieten volop mee.Tot het volgende verslag en groetekussssssssssssss
  5. Jan Wassenaar:
    25 mei 2018
    Mariet je weet toch wel dat voor de middag de uren dubbel tellen dus uitslapen doe je maar weer als je thuis bent? maar alle gekheid op "n stokje ,je geniet met volle teugen dus ik zou zeggen doe je eigen dingen.gr Jan