Benevento

15 juni 2017 - Benevento, Italië

Om 8.30 vanmorgen,was ik klaar om te vertrekken, er staat een lekker briesje, en vandaag hoef ik niet zo ver, met 160 km moet het een heel eind bekeken zijn.

Ik maak eerst nog een paar foto's  van de " weg "naar boven nooit gedacht, dat daar boven ,na 1200mtr zo'n  mooi B+B zou zijn maar, ik heb het toch gevonden!

De eerste paar uurtjes is het lekker op de scooter,maar  na twaalven word het alsmaar warmer!! Om half vier arriveer ik op mijn eindbestemming voor vandaag, lekker koele kamer met airco, en een grote badkamer met ligbad ,zeer welkom op dit moment.

Morgen nog naar Scanno, en dan terug naar Rome!

Gr Mariet.

1. Joke kemps:
    15 juni 2017
    Geniet nog maar even van de laatste dagen!!
  2. Leomar:
    15 juni 2017
    Leuk weggetje naar je B&B...... Fantastisch... hoort allemaal bij je avontuur..... Lekker badderen....lekker slapen, morgen weer op pad... Je tuft wat af...
  3. Diny Aker Wouters:
    15 juni 2017
    Zo dan ben je al weer bijna thuis ! Geniet nog van de laatste dagen . Wat is het mooi al die foto,s te zien wij hebben weer mst je mee genoten lifs Diny en Bert
  4. Mien van der Zanden:
    16 juni 2017
    En dan gaat het ineens snel en komt thuis weer inzicht. Geniet nog even van al het goede .Maar eerlijk is eerlijk ik heb je wel gemist. Nog een fijne tijd en houdoe wonne!!!
  5. Jan Wassenaar:
    16 juni 2017
    Het is net als de ronde van Italien eens komt de laatste etappe. maar al met al heb je toch veel gezien en veel meegemaakt,je komt veel wijzer weer terug in je vertrouwde omgeving, geniet nog van de laatste dagen. gr Jan en Fien