Wubin

25 februari 2024 - Dalwallinu, Western Australia, Australië

Na een goede nacht,is het toch wel wat opgefrist.
We vertrekken om 8.30, richting Perth met voor vandaag Wubin.
We kijken nog wat rond on Mt Magnet, lijkt op een wild west stadje uit de western films van vroeger!
Na de volgende stop bezoeken we nog een in 2011  gesloten goudmijn
Er staat een hek omheen,maar we maken een paar foto s om ongeveer 4uur zijn we in Wubin,wat niet meer is dan een "hotel" en een tankstation
Er is geen internet dus,geen polar steps.
Met een omweg krijgen we het toch voor elkaar....

1. Francisca en Nolda:
    25 februari 2024
    Dat is nog eens een klein plaatje daar dan , met een hotel en een benzine pomp, echt een doorreis lokatie dus.
    Maar kan toch gezellig zijn, en een wereld zonder internet is gewoon niet meer voor te stellen hè😉 terug in de tijd lijkt mij ook weer kei mooi.
    Zijn jullie nu weer op de terug weg ?
    Ik weet niet hoelang jullie in Australië blijven?
    Op naar Perth rijdt voorzichtig en tot de volgende story weer 😎😎🤗🤗🤗
  2. Jan Wassenaar:
    26 februari 2024
    Dus ik ben te laat voor het goud nu de mijn is gesloten? altijd pech maar we gaan gewoon verder, we maken er gewoon weer "n leuke nieuwe week van.ik hoop ook voor jullie dat het niet weer zo heet gaat worden daar wennen wij nooit aan . Jan en Fien
  3. Mien van der Zanden:
    26 februari 2024
    Hoi m&mk verschillende reisverslagen gelezen. Al zijn de plaatsjes nog zo klein. Je beschrijft het zo mooi, dat ik het gevoel heb naar een spannende film te kijken .Ga nog even genieten, voor je terug bent in ons kikkerlandje. Breng a u b het zonnetje mee .hier een gouden bal .daar een koperen ploert.wens jullie nog een fijne voortzetting van je vakantie. Heel veel groetjes en toedelemisjoe.

Jouw reactie